Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

LIMONCELLO

Υλικά

10 βιολογικά λεμόνια
1 λιτρό βότκα
750 ml νερό
800 gr κρυστ.ζάχαρή
(ποσότητα για 2 μέτρια μπουκάλια)

Εκτέλεση

Αφού ξεφλουδίσουμε τα λεμόνια, (μόνο το κίτρινο μέρος του φλοιού), βάζουμε τις φλούδες σε γυάλινο δοχείο με την βότκα να είναι πολύ καλά κλεισμένο και το αφήνουμε σε σκοτείνο και δροσερό
μέρος για 1 εβδομάδα. Μετά φτιάχνουμε το σιρόπι από ζάχαρη και νερό (το βράζουμε ελάχιστα)
και όταν κρυώσει το ανακατέυουμε με την βότκα και το αφήνουμε άλλες 5 ημέρες. Σουρώνουμε τις φλούδες, έπειτα και είναι έτοιμο για σερβίρισμα :) Μετά το γέυμα βοηθάει στην χώνεψή :)

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Σοκολατενιο Βελουδο από τη Χριστίνα

Υλικά

200 γρ κουβερτουρα
200 γρ βουτυρο
200 γρ ζαχαρη
4 αυγα
1 κουταλια της σούπας αλευρι

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180. Λιώνουμε τη σοκολατα με το βουτυρο και ρίχνουμε το μιγμα σε ενα μπωλ που εχουμε βαλει τη ζαχαρη. Ανακατεύουμε για 2 λεπτά και ρίχνουμε ενα ενα τα αυγα, ανακατεύοντας γρηγορα μετά απο καθε προσθηκη με το σύρμα. Τελος, ρίχνουμε και το αλευρι και ανακατευουμε ελαφρα. Το βαζουμε σε στρόγγυλη φόρμα που εχουμε καλύψει με λαδοκολλα και ψηνουμε για 30 λεπτα ακριβως. Αφήνουμε να κρυώσει και το τσακίζουμε σκέτο ή με παγωτό!

(Η δοσολογία είναι για φόρμα 20 εκατοστών)

KΕΪΚ ΜΕ ΣΟΚΟΠΑΣΤΑ(ΜΕΡΕΝΤΑ) από την 'Ελενα

ΥΛΙΚΑ:
250 γρ. αλεύρι(χρησιμοποιώ αλεύρι που φουσκώνει)
250 γρ. βούτυρο Lurpak σε θερμοκρασία δωματίου(χρησιμοποιώ το απλό ΒΙΤΑΜ) 200 γρ. ζάχαρη
5 αυγά (χωριστά οι κρόκοι από τα ασπράδια)
40 γρ. γάλα
100 γρ. σοκοπάστα
σοκοπάστα για το γλασάρισμα(προαιρετικά)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάμε ελαφρώς το βούτυρο με τα 150 γρ. ζάχαρη και προσθέτουμε του κρόκους έναν-έναν. Προσθέτουμε το αλεύρι, και το γάλα. Ομοιογενοποιούμε και χωρίζουμε το μίγμα σε δύο ίσα μέρη. Στο ένα μέρος προσθέτουμε τα 100 γρ. σοκοπάστας. Χτυπάμε τα ασπράδια με την υπόλοιπη ζάχαρη (50 γρ.) σε μαρέγκα και τη μοιράζουμε στα δύο μίγματα ανακατεύοντας απαλά. Με ένα κουτάλι της σούπας αδειάζουμε το μίγμα εναλλάξ σε μία παραλληλόγραμμη ή στρογγυλή φόρμα του κέικ. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180οC για 45-50 λεπτά.
Χρησιμοποιώ φορμα σιλικόνης βουτυρωμένη ελάχιστα...και το ψηνω λίγο παραπάνω κάνοντας το τρικ με το μαχαίρι για να δώ εάν έχει ψηθει...το αφήνω 10 λεπτά μέσα σε κλειστό φούρνο εφόσον εχει ψηθεί.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
(Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΛΥΚΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ)

Εύκολολ ψωμάκι από την Ευγενία

Υλικά
1 κιλό αλέυρι
2 φακελάκια μαγιά
3 κουτ.γλ.αλάτι
3 κούπες νερό

Εκτέλεση

Κάνουμε λακουβίτσα στο αλέρι, ρίχνουμε την μαγιά, το αλάτι και το νερό και ζυμώνουμε. Αφήνουμε να φουσκώσει η ζύμη σκεπασμένη με μια πετσέτα. Φτιάχνουμε καρβελάκια και τα βάζουμε σε έλαφρώς λαδωμένο ταψι. Ψήνουμε στους 200 βαθμ.

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΖΥΜΑΡΙΚΑ (ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ) Από την Έλενα

ΥΛΙΚΑ:
1 1/2 ΚΟΥΠΑ ΒΡΑΣΜΕΝΟ ΚΟΠΤΟ ΜΑΚΑΡΟΝΑΚΙ Η ΠΕΝΝΕΣ Η ΦΙΟΓΚΑΚΙΑ
1/2 ΑΓΓΟΥΡΑΚΙ ΡΟΔΕΛΕΣ ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΤΑ 4
1/2 ΝΤΟΜΑΤΑ ΣΕ ΚΥΒΟΥΣ
ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΙΠΕΡΙΑ, ΚΙΤΡΙΝΗ... ΚΤΛ.
2 ΦΕΤΕΣ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΒΡΑΣΤΗ
ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙ ΦΡΕΣΚΟ Η ΞΕΡΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ
ΜΥΡΩΔΙΚΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΑΣ(ΜΑΪΔΑΝΟ, ΑΝΗΘΟ...)
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΛΑΤΙ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΣΩΣ ΑΠΟ: 2κ.σ (κουταλιες της σούπας) ΑΠΑΧΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, 2κ.γ (κουταλάκια του γλυκού) ΜΑΓΙOΝΕΖΑ LIGHT, 1κ.γ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ, 1κ.γ κέτσαπ.

Μπιφτέκια λαχανικών από την Ευγενία

Υλικά

2 φλιτζ.αλέυρι
1 πατάτα βρασμένη
5 φρ.κρεμμυδάκια
1/2 φλιτζ αρακά
1 καρότο τριμ.
1 κουτί μπύρα μικρή
αλάτι-πιπέρι


Εκτέλεση

Τσιγαρίζουμε τα κρεμμυδάκια, τον αρακά και το καρότο. Σ'ενα μπωλ βάζουμε το αλέυρι και την μπύρα και ανακατέυουμε να γίνει χυλός. Μέσα ρίχνουμε τα τσιγαρισμένα λαχανικά, την πατάτα λιώμένη, το αλάτι και το πιπέρι. Ανακατευουμε και επειτα πλάθουμε σε μπιφτέκια. Ψήνουμε στο φουρνο.

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

'Ενα σνάκ για τα παιδία από την Ευγενία

Υλικά





ψωμί για τόστ χωρίς κόρα
κέτσαπ
τυρί σε φέτες,
ζαμπόν
ντοματα σε φέτες
πιπεριά πράσινη κομματάκια,
τριμμένο τυρί
3 αυγά
γάλα
 
Εκτέλεση
Σ'ένα βουτυρωμένο ταψί στρώνουμε ψωμί για τόστ χωρίς κόρα. Βάζουμε κέτσαπ, από πάνω τυρί σε φέτες, ζαμπόν,ντοματα σε φέτες,πιπεριά πράσινη κομματάκια, τριμμένο τυρί. Χτυπάμε 3 αυγά με γάλα
και το περιχύνουμε το ταψί. Το ψήνουμε στο φούρνο.

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Σφουγγάτο με χόρτα(κρητική κουζίνα) από την Ευγενία

Υλικά

χόρτα
4 αυγά
αλάτι-πιπέρι
ελαιόλαδο

Εκτέλεση

Βράζουμε 10 λεπτά τα χόρτα και τα σουρώνουμε. Στο τηγάνι που έχει κάψει το ελαιόλαδο ρίχνουμε τα χόρτα και τα ανακατέυουμε 2-3 φορές. Αλατοπιπερόνουμε. Εφόσον έχει κάψει για τα καλά το λάδι
ρίχνουμε τα χτυπημένα αυγά και περιμένουμε να ρόδισει από τις 2 μεριές.
Γίνετε εξίσσου νόστιμο με κολοκυθάκια. Τα κοβουμε ροδέλες, τα τσιγαρίζουμε και πριν ρίξουμε τ'αυγά μπορούμε να ρίξουμε και λίγο κασέρι τριμμένο.

Σπιτικές λουκανικόπιτες (η και με άλλη γέμιση) από τη Σοφία.

Ιδανική συνταγή για το παιδικό ταπεράκι στο σχολείο,το ταπεράκι του συζύγου στην δουλειά,μπροστά στην τηλεόραση μια οικογενειακή μέρα,με μπυρίτσα,κ.τ.λ!

Για τη ζύμη
-Μισό κιλό αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
-Νέα Φυτίνη(σχεδόν 200-250 γρ)
-ρίγανη,λίγο αλάτι,λίγο ξύδι η χυμό λεμονιού

Για τη γέμιση
-λουκάνικα βραστά
-μουστάρδα,κέτσαπ

Εκτέλεση

Ανακατεύτουμε σε μια λεκανίτσα με το χέρι τη φυτίνη(να είναι σε θερμοκρασία δωματίου)με το αλεύρι. Τα κάνουμε να τρίβονται στο χέρι σαν φρυγανιά. Ρίχνουμε λίγη ρίγανη,μια κουταλιά σούπας ξύδι η χυμό λεμονιού,λίγο αλάτι και προσθέτουμε χλιαρό νερό. Πλάθουμε και δημιουργούμε μια μαλακή,αφράτη ζύμη που δεν κολά στα χέρια. Τυλίγουμε έπειτα με διάφανη μεβράνη και αφήνουμε στο ψυγείο απο μισή ώρα μέχρι και 3-4 ώρες την έχω αφήσει εγώ. Βγάζουμε μετά απο το ψυγείο και δημιουργούμε μέτριες μπαλίτσες που ανοίγουμε με τον πλάστη σε μέτρια φύλλα. Βάζουμε πάνω λίγη μουστάρδα,κέτσαπ και προσθέτουμε το λουκάνικο. Έπειτα το τυλίγουμε με την ζύμη. Στο τέλος αλείφουμε απο πάνω χτυπημένο αυγό με το πινελάκι και προσθέτουμε αν θέλουμε σουσάμι. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο περίπου 40 λεπτά στους 170 βαθμούς μέχρι να πάρουν ωραίο χρώμα. (Αντί για λουκάνικα μπορούν να γίνουν με τυρί,ζαμπόν,κασέρι,κ.τ.λ)

Σπιτική πίτσα της Χριστίνας

Υλικά

1 κιλό αλεύρι
1 μαγιά μωπή (42 γρ)
600 ml χλιαρό νερό
10 γρ αλάτι


Εκτέλεση

Λιώνουμε τη μαγιά στο χλιαρό νερό και ρίχνουμε σιγά μέσα στο αλεύρι (έχουμε βάλει και το αλάτι) μέχρι να γίνει μια αφράτη ζύμη. Αφήνουμε 1 ώρα περίπου να φουσκώσει και χωρίζουμε σε τρία ίσια μέρη (ανάλογα με το ταψί που θα χρησιμοποιήσουμε). Ψήνουμε για 20 λεπτά στους 170 βαθμούς αφού προσθέσουμε ότι τραβάει η όρεξη μας! Μπορούμε να ψήσουμε μόνο τις βάσεις και να τις βάλουμε στην κατάψηξη για να τις χρησιμοποιήσουμε αλλη φορα.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Μαγειρίτσα της Χριστίνας

Υλικά

1 συκωταριά
το λεπτό έντερο από αρνί ή κατσικι
1 μπουκάλι ξύδι
2 μαρούλια
3 ματσάκια φρέσκα κρεμμυδάκια
600 γρ ξερά κρεμμύδια
2 πράσα
1 ματσάκι άνηθο
1 νεροπότηρο λάδι
1 νεροπότηρο κρασί μαυροδάφνη
6 λίτρα νερό
150 γρ ρύζι καρολίνα
3 αυγά
4 λεμόνια


Εκτέλεση

Αφού πλύνουμε πολύ καλά τη συκωταριά και τα εντερακια, τα ψιλοκόβουμε και τα βαζουμε σε μια λεκανη, τα ραντίζουμε με αρκετο ξυδι και τα αφηνουμε μεχρι να ετοιμασουμε τα υπολοιπα. Πλένουμε τα μαρούλια και τα ψιλοκόβουμε. Καθαρίζουμε Τα κρεμμύδια (φρέσκα και ξερά), τα πράσα και τον άνηθο. Σε μια κατσαρόλα βράζουμε τα 3 λιτρα απο το νερό και μόλις κοχλάσει ρίχνουμε μεσα τη συκωταρια να ζεματιστει για 3 λεπτα. Βγάζουμε τη συκωταριά και πετάμε το νερό. Ρίχνουμε το λάδι, τα μαρουλια, τα κρεμμυδια, τα πρασα και τον ανηθο και τα έντερα με τη συκωταρια και τα ανακατευουμε για 5 λεπτα. Σβήνουμε με το κρασί και τα αφήνουμε να βράσουν για 15 λεπτα στα υγρά που θα βγαλουν.Προσθέτουμε το υπολοιπο νερο και αφήνουμε να βρασει για μια ωρα με σκεπασμενη κατσαρολα. Προσθετουμε το ρυζι και βραζουμε για αλλα 20 λεπτα. Ετοιμάζουμε το αυγολεμονο και το προσθετουμε με προσοχη για να μην "κόψει" η σούπα.

Τσουρέκι γεμιστό της Ελένης

Υλικά



Για 1 μεγάλο τσουρέκι ή 2 μικρότερα

680γρ αλεύρι σκληρό ή για τσουρεκια
40 γρ νωπή μαγιά
190 γρ γάλα
και επιπλέον 40 γρ γάλα
125 γρ βουτυρο γαλακτος σε θερμοκρασία δωματίου
160 γρ κρυσταλλικη ζαχαρη
1 πρέζα αλάτι
2 αβγά
ο κρόκος από 1 αβγό για την επάλειψη
8 γρ μαχλέπι
4 γρ κακουλέ

Γέμιση
σοκολάτα κουβερτούρα σε ψηφίδες/τρίμματα
ή
μέλι, καρύδια τριμμένα και κανέλα


Εκτέλεση

1. Διαλύουμε τη μαγιά σε ένα μπωλ με το χλιαρο γάλα. (Ανακατεύουμε με το σύρμα καλά.)
2. Σε κάδο του μίξερ ρίχνουμε το αλεύρι, το αλάτι και τη ζάχαρη.
3. Προσθέτουμε τα 2 αβγά, το μίγμα της διαλυμένης μαγιάς και το υπόλοιπο γάλα.
4. Ζυμώνουμε με το γάτζο σε μέτρια ταχύτητα μ΄χρι να αναμειχθούν καλά τα υλικά.
5. Προσθέτουμε σιγά σιγά το βούτυρο και συνεχίζουμε το ζύμωμα στην ίδια ταχύτητα. Στην αρχή το μίγμα θα είναι αρκετά κολλώδες. ΔΕΝ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΛΕΥΡΙ. Συνεχίζοντας το ζύμωμα με το γάτζο θα δούμε το μίγμα να ξεκολλάει από τα τοιχώματα και να μαζεύεται γύρο από το γάτζο. Τότε η ζύμη είναι έτοιμη.
6. Προσθέτουμε το μαχλέπι και το κακουλέ και ζυμώνουμε για μερικά δευτερόλεπτα ακόμα.
7. Φτιάχνουμε ια μπάλα με το χέρι και τη βάζουμε σε μια λεκάνη. Σκεπάζουμε τη λεκάνη με πετ΄σετα και την αφήνουμε για 3 ώρες σε ζεστό μέρος. (Εγώ άναψα το καλοριφέρ στουσ 23 και έωαλα τη λεκάνη δίπλα).
8. Αφού διπλασιαστεί τη μεταφέρουμε σε παγκο εργασίας και τη ζυμώνουμε λίγο με τα χέρια για να φύγει ο αέρας.
9. Τη χωρίζουμε σε 2 ίσα μέρη αν 8έλουμε να κάνουμε 2 τσουρέκια. Το κάθε μέρος το χωρίζουμε στα 3 και πλάθουμε πλεξούδες.
10. Τις βάζουμε στο ταψί (με λαδόκολλα), τις αλείφουμε με κρόκο αυγου αραιωμένο με λιγο νερο και τις ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για 40 λεπτά, μέχρι τα τσουρέκια να ροδίσουν και να ξεκολλάνε από τη λαδόκολλα.


ΑΝ ΒΑΛΕΤΕ ΓΕΜΙΣΗ
Ακολουθήστε τα βήματα έως και το 9.
Κάθε ένα από τα 3 μέρη ανοίξτε τα με πλάστη, ή με τα δάχτυλα, ώστε να γίνουν πλατιά, και γεμίστε τα με γέμιση της αρεσκείας σας. Έπειτα κλείστε τα καλά και πλέξτε κανονικά την πλεξούδα. Εμένα μου άνοιξαν λίγο οι πλεξούδες στο ψήσιμο, αλλά όπως και να έχει ήταν πεντανόστιμα! Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να βάλω στην άκρη του κάθε κομματιού γέμιση και να ρολάρω το κά8ε κομμάτι, μήπως και συγκρατηθεί η γέμιση καλύτερα μέσα.
Αφού τελειώσετε με το γέμισμα και πλάσιμο, ακολουθήστε τις οδηγίες από το βήμα 10 (παραπάνω).

Καλή επιτυχία.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Πατατοκεφτέδες από την Ευγενία

Υλικά

1κιλό πατάτες
2κρεμμύδια πολτοποιήμενα
1 φλιτζ.τριμμένο τυρί(κεφαλοτύρι)
2αυγά
2 κουταλίες βούτυρο
2κουτάλιες μαιντανο
1φλιτζ φρυγανια τριμ.
1κουτ.γλ.ριγανη
3 φλιτζ ελαιολαδο για τηγανισμα
αλάτι-πιπερι

Εκτέλεση

Αφού εχετε βράσει τις πάτατες τις κάνετε πολτό. Σωτάρουμε το κρεμμύδι με το βουτυρο κι όταν κρυωσει το ρίχνουμε στις πατάτες. Ρίχνουμε κι όλα τα άλλα υλικα κι ανακατευουμε το μιγμα να είναι σφιχτό. Πλαθετε τους πατατοκεφτεδες σε μέγεθος καρυδιου και τηγανιζετε σε καυτο λάδι σε κατσαρόλα η φριτέζα μεχρι να ροδοκοκκινήσουν.

Σουφλέ σοκολάτας από την Ευγενία

Υλικά

250γρ κουβερτούρα
180γρ βιτάμ
1 φλιτζάνι τσαγιού άχνη ζάχαρη
3 κουταλίες σ.φαρινάπ
6 αυγά
1/2 κρασοπότηρο κονιάκ

Εκτέλεση

Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί. Λιωνουμε και το βιτάμ και τα ανακατέυουμε. Σε μια λεκάνη ρίχνουμε το μείγμα και χτύπαμε με την ζάχαρη. Στη συνέχεια προσθέτουμε το φαρινάπ και το κονιάκ. Ξεχωρίζουμε τ'αυγά(ασπράδι-κρόκο)ρίχνουμε τους κρόκους και τέλος την μαρέγκα απο τ'ασπράδια. Βάζουμε το υλικό σε ψήλο πυρέξ,σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για περίπου 30 λεπτά.
---------
Μπορούμε να το σερβίρουμε με δικό μας άσπρο παγωτό
Υλικά για παγωτό βανίλια

1 κουτί γάλα εβαπορε
1 κουτι γάλα ζαχαρούχο
1 κουτι μόρφατ σαντιγί

Εκτέλεση

Χτυπάμε τα υλικά στο μίξερ μεχρι να ενοποιήθουν και μετα σε τάπερ στην κατάψυξη μέχρι το σερβίρισμα!

Koτοσαλατα σουπερ, για Πασχαλινο τραπεζι! από τη Βαρβάρα

Υλικά

2 στηθη κοτοπουλο
2 πιπεριες κοκκινες
2 πρασινες πιπεριες
1 αγγουρι
1 κρεμμυδι ξερο
1 κονσερβα καλαμποκι
200-300 γρ.κασερι ή γκουντα
300γρ μαγιονεζα περιπου
200 γρ.γιαουρτι
2 πατατες βραστες (προαιρετικα)εγω δε βαζω!

Εκτελεση: 
Bραζουμε το κοτοπουλο με λιγο αλατι. Παιρνουμε ενα μεγαλο μπολ και κοβουμε κυβακια ολα τα υλικα!-και το κοτοπουλο. Στο τελος βαζουμε γιαουρτι μαγιονεζα και ανακατευουμε! Γαρνιρουμε με λιγη μαγιονεζα και 2 αυγα βραστα κομμενα σε μαργαριτα! Η μαγιονεζα και το γιαουρτι μπορει να μη χρειαστει ολο, αλλα μπορει και περισσοτερο! Αναλογα τα γουστα σας!

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Ψωμάκια Κανέλας της Χριστίνας

Υλικά

550 γρ αλευρι για όλες τις χρήσεις
1 μαγιά νωπή
200 ml γάλα χλιαρό
70 γρ βούτυρο λιωμένο (χλιαρό)
1/2 φλυτζανι τσαγιού ζάχαρη
2 αυγά σε θερμοκρασία δωματίου

Γέμιση

1 κουταλιά σουπας κανελα
200γρ ζάχαρη μαύρη
100 γρ βουτυρο λιωμένο

Εκτέλεση
Βάζουμε όλα τα υλικά στον κάδο του μίξερ και τα ζυμώνουμε για 5 λεπτά. Την αφήνουμε να φουσκώσει για μια ωρα περιπου. Όταν φουσκώσει η ζύμη, αλευρώνουμε λίγο και την ανοίγουμε σε μακρόστενο σχήμα. Ενώνουμε όλα τα υλικά της γέμισης και τα αλείφουμε στη ζύμη. Την τυλίγουμε σε ρολό και την κόβουμε σε λεπτές φέτες. Τα βάζουμε σε ταψί με λαδόκολλα και τα αφήνουμε για μιση ώρα ακομη να φουσκώσουν (τυλιγμένα πάντα με πετσετα). Αφού έχουμε προθερμάνει τον φούρνο στους 180, αλείφουμε τα ψωμάκια με γάλα και τα ψήνουμε για 20λεπτά περίπου.

Αρακάς από τη Νένα

Υλικά

ενα πακετο αρακα κατεψυγμενο
ενα κουτακι τοματοπελτε
ενα κουτακι καλαμποκι
2 κρεμμυδια
3 μικρες πατατες
αλατι~πιπερι~δενδρολιβανο
1 κυβο ζωμο λαχανικων
λιγο κορν φλαουρ

Εκτελεση
Τσιγαριζουμε σε ελαιολαδο τα κρεμμυδια και στη συνεχεια προσθετουμε ολα τα υλικα στην κατσαρολα και τον κυβο. Ανακατευουμε εκτος κ.φ. Σε ενα ποτηρακι του κρασιου διαλυουμε το κορν φλαουρ σε νερο και το προσθετουμε. Βαζουμε νερο στο φαγητο μας μεχρι να καλυψουμε το φαγητο. Χαμηλωνουμε την φωτια και βραζουμε για 30 λεπτα. Ετοιμος!

tips...

Το δενδρολιβανο προστειθεται για αρωμα
Το κορν φλαουρ <που ειναι αμυλο> το διαλυουμε πρωτα σε νερο γιατι σβωλιαζει. Ο λογος που το χρησιμοποιουμε ειναι οτι βοηθαει να ''δεσει'' το φαγητο μας.

ΓΛΥΚΟ ΜΩΣΑΙΚΟ της Μίρκας

Υλικά

250γρ βουτυρο
200γρ ζαχαρη αχνη
40γρ κονιακ
50γρ κακαο
250γρ μπισκοτα

Εκτέλεση

Λιωνεις το βουτυρο το παιρνεις απο τη φωτια και προσθετεις αχνη, κακο, κονιακ και ανακατευεις καλα. Προσθετεις τα τριμενα μπισκοτα και ανακατευεις καλα. Το αφηνεις λιγο να κρυωσει. Το κανεις κορμο σε λαδοκολλα και μετα καταψυξη...(αν θες βαζεις καρυδια / καρυδα ή οτι αλλο θες εσυ)!!!!!GOOD LUCK

Πασχαλινό τσουρέκι της Μίρκας

Υλικά

1 κιλο αλευρι για ολες τις χρησεις
5 αυγα
100γρ φρεσκο γαλα χλιαρο
30γρ μαγια
180γρ ζαχαρη
1 βανιλια
ξυσμα πορτοκαλιου
10γρ αλατι
250γρ βιταμ
αμυγδαλα προαιρετικα

Εκτέλεση

Ανακατευουμε ολα τα υλικα εκτος απο το αλατι και το βουτυρο. Μολις τα υλικα ζυμωθουν καλα προσθετουμε σιγα σιγα το βουτυρο και το αλατι. Ανακατευουμε τα υλικα ολα μαζι και οταν γινουν μαζα που να μην κολλαει αφηνουμε τη ζυμη να ξεκουραστει (με το γνωστο τροπο). 'Οταν η ζυμη φουσκωσει αρκετα κανουμε οτι σχεδια θελουμε και ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 170οc για 45 λεπτα με μια ωρα περιπου......GOOD LUCK!!!!!

Κοτόπουλο σε σφολιάτα της Αντωνίας

Υλικά

1 κοτοπουλο ξεκοκκαλισμενο
πιπεριες χρωμματιστες
μπεικον
3 ειδων τυρια τριμμενα της αρεσκειαας μας
1φυλλο σφολιατα

Εκτέλεση

Σε μια λεκκανη ανακατευουμε το κοτοπουλο, το μπεικον, τις πιπεριες και τα τυρια. Τα βαζουμε σε ενα κομματι αλουμινοχαρτο  και το τυλιγουμε σε ρολο. Το βαζουμε στο ψουρνο το ψηνουμε για μιση ωρα περιπου. Όταν ετοιμαστεί, το βγαζουμε το αφηνουμε λιγο να κρυωσει. Περνουμε το φυλλο σφολιατας το ανοιγουμε και το απλωνουμε στον παγκο μας. Ξετιλιγουμε το κοτοπουλο απο το αλουμινοχαρτο και το τοποθετουμε στην σφολιατα και το τυλιγουμε σε ρολο παλι. Το βαζουμε στο φουρνο και το ψηνουμε μεχρι να ροδισει.

Πιλάφι με σταφίδες και κουκουνάρια της Αντωνίας

Υλικά



πιλαφι
βουτυρο 
σταφιδες (σουλτανινα)
κουκουναρι
 

Εκτέλεση

Bραζουμε το πιλαφι κανα 10λεπτo. Tο στραγγιζουμε και σε ενα κατσαρολακι βαζουμε βουτυρο και ριχνουμε τις σταφιδες και το κουκουναρι. Aνακατευουμε και αφηνουμε να ροδισουν ελαφρως. Μολις ειναι ετοιμα ριχνουμε το πιλαφι και τα ανακατευουμε ολα μαζι.

cheesecake της γιορτής από την Ευγενία

Υλικά

2 πακέτα μπισκότα ολικής αλέσεως
1 βιτάμ
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 πακέτο τυρί φιλάδελφια
χυμό 2 λεμονιών
λίγη μαρμελάδα

Εκτέλεση

Λιώνουμε το βιτάμ σε χαμηλή φωτιά. Θριματίζουμε τα μπισκότα και τα στρώνουμε σε τάπερ. Ρίχνουμε από πάνω το λιωμένο βούτυρο. Σστο μίξερ ρίχνουμε το τυρί, μετά το ζαχαρούχο, τον χυμό λεμονιού και στρώνουμε το μείγμα πάνω στα μπισκότα. Το αφήνουμε 1 ώρα στο ψυγείο. Σε ένα ποτήρι βάζουμε 2 κουταλιές μαρμελάδα και λίγο νερό, ανακατέυουμε και το ρίχνουμε πάνω στο γλυκό!

Ζυμη για πιτσα της Αντωνίας

Υλικά

για το παψι του φουρνου

2,5 κουπες αλευρι
ενα φακελακι μαγια
μια κουπα χλiαρο νερο
λιγο αλατι
ζαχαρη
λιγο λαδι
πουμαρο
δυόσμο
υλικά της αρεσκείας μας

Εκτέλεση

Σε μια λεκανιτσα βαζουμε το αλευρι στην μεση ανοιγουμε μια λακουβιτσα και βαζουμε τη μαγια. 'Επειτα ριχνουμε το νερο, το αλατι, τη ζαχαρη και το λαδι. Ανακατευουμε τα υλικα μαζι να γινει μια μαλακη ζυμη αλλα σταθερη (αν χρειαστει στο ζυμωμα προσθετουμε λιγο νερο). Το αφηνουμε να φουσκωσει καμια ωρα. Μολις φουσκωσει βαζουμε λαδι λιγο στο ταψι μας και την απλωνουμε . Βαζουμε πουμαρο και λιγο δυοσμο και οτι αλλο μας αρεσει και την ψηνουμε σχεδον για 45 λεπτα.

Νηστίσιμα Κουλουράκια Κανέλας της Ριρής

Υλικά


* 500 γραμ. αλεύρι μαλακό
* 1 κουτ.γλυκού μπέικιν πάουντερ
* 2 κουτ.γλυκού κανέλα
* 1 κουτ.γλυκού σόδα μαγειρική
* 200 γραμ. ζάχαρη
* 100 ml χυμό πορτοκάλι
* 100 ml σόδα αναψυκτικό
* 150 ml ελαιόλαδο
* 2 κουτ.σούπας κονιάκ
* ξύσμα απο 1 πορτοκάλι.

Εκτέλεση

1. Κοσκινίζω το αλεύρι με το μπέικιν, την κανέλα και την σόδα.
2. Χτυπάω στο μίξερ τη ζάχαρη με όλα τα υγρά υλικά ώσπου να λιώσει η ζάχαρη.
3. Ενώνω σε αυτό το μίγμα τα στερεά υλικά (που κοσκινίσαμε νωρίτερα) και το ξύσμα του πορτοκαλιού.
4. Ζυμώνω για λίγο, τόσο ώστε να υγρανθεί το αλεύρι. Αν χρειαστεί,προσθέτω λίγο αλεύρι ακόμα, ώσπου να γίνει μια ζύμη μαλακή και εύπλαστη.
5. Πλάθω σε διάφορα σχήματα και στρώνω σε ταψί με λαδόκολλα.
6. Ψήνω στους 180 βαθμούς αέρα για 20 λεπτά περίπου μέχρι να πάρουν χρώμα.

Λίγα μυστικά ακόμα

Προσέξτε μην τα φτιάξετε πολύ μεγάλα γιατί φουσκώνουν.

ΣΑΛΑΤΑ ΤΟΥ CHEF από την Έλενα

Υλικά

ΜΑΡΟΥΛΑΚΙ ΨΙΛΟΚΚΟΜΕΝΟ
ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙ ΦΡΕΣΚΟ
ΑΓΓΟΥΡΑΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ
ΝΤΟΜΑΤΑ ΣΕ ΚΥΒΑΚΙΑ
1 ΑΒΓΟ ΒΡΑΣΤΟ
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΛΑΤΙ
1 ΦΕΤΑ ΤΟΥ ΤΟΣΤ ΤΥΡΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΙΠΑΡΑ
1 ΦΕΤΑ ΤΟΥ ΤΟΣΤ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΒΡΑΣΤΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΙΠΑΡΑ

Για τη σως

2 κ.σ (κουταλιές της σούπας) ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΛΙΓΑ ΛΙΠΑΡΑ
1 κ.γ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ
1κ.γ ΚΕΤΣΑΠ
1κ.γ ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ LIGHT
1 καπάκι κονιάκ για την γέυση (αν θέλετε)

Μωσαικο της Αντωνίας

Υλικά

2 κουτια πτιμπερ
2 κουβερτουρες
1 κρεμα γαλακτος


Εκτέλεση

Βουταμε τα μπισκοτα σε γαλα αλλα να μην μαλακωσουν πολυ και επειτα κοβουμε τα μπισκοτα σε κομματακια. Βαζουμε κουβερτουρες σε μπεν μαρι και μολις λιωσουν προσθετουμε την κρεμα γαλακτος και ανακατευουμε. Μολις ειναι γινει ενα το μειγμα το ριχνουμε στα μπισκοτα. Αν θελουμε προσθετουμε λιγο κονιακ και καρυδια.

Μπριζολες στο φουρνο με μπυρα από την Αντωνία

Υλικά



μπριζόλες
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη
μανιτάρια
1 κουτακι μπυρας μικρο

Εκτέλεση

Βαζουμε τις μπριζολες στο ταψι μας. Ριχνουμε αλατι, πιπερι και ριγανη. Αν θελουμε βαζουμε και μανιταρια. Ριχνουμε 1 κουτακι μπυρας μικρο (βεβαια εξαρταται απο το ταψι και ποσες μπριζολες εχουμε). Το σκεπαζουμε με αλουμινοχαρτο εκτος αν τα βαλουμε στην γαστρα και το βαζουμε να ψηθει.

Ένα ελαφρυ γλυκακι για ολες τις ωρες από την Αντωνία

Υλικά

1 κουτι κομποστα ανανα
2 γιαουρτακια τοταλ
1φακελακι σαντυγι
2 πακα σαβουαγιαρ



Εκτέλεση

Στραγγιζουμε το χυμο απο κομποστα και βουταμε τα σαβουαγιαρ. Βαζουμε στο ταψι μας μια στρωση. Χτυπαμε τα γιαουρτακια με την σαντυγι και απλωνουμε πανω στα μπισκοτα. Βαζουμε αλλη μια στρωση μπισκοτα και κοβουμε ορισμενες ροδελες σε κυβακια και τα ριχνουμε μεσα. Βαζουμε αλλη μια στρωση κρεμα και μετα βαζουμε η ολοκληρες τις ροδελες απο ανανα πανω ή τα κοβουμε σε κυβακια.

Μια συνταγη ζυμαρικών για την νηστεία......από την Ευγενία

Υλικά

1 πακέτο ζυμαρικά(πέννες,ταλιατέλες κτλ)
1 κρεμμύδι σε ροδέλες
2 σκέλιδες σκορδο
4-5 μανιτάρια σε κομμάτια
4-5 ντομάτες (τον χυμό τους)
1 κύβο λαχανικων
αλάτι -πιπερι-ρίγανή
ελαιόλαδο

Εκτέλεση

Τσιγάρίζουμε σε τηγάνι με λάδι το κρεμμύδι,το σκόρδο κ τα μανιτάρια. Προσθέτουμε τον χυμό από τις ντομάτες (που έχουμε περάσει από τον τρίφτη) και το αλάτι,και το αφηνουμε να σταθεί. Το κατεβάζουμε από την φωτία. Βράζουμε τα ζυμαρικά,στο νερό έχουμε προσθέσει τον κύβο λαχανικών,
κι αφού τα σουρώσουμε περιχύνουμε την σάλτσα προσθέτοντας πιπέρι και ρίγανη!

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Ευκολη τουρτα ψυγειου και με ωραια υλικα για τα παιδακια μας από τη Βαρβάρα

Για ενα πυρεξ (το μισο απο το ταψι του φουρνου) θα χρειαστειτε :

4 φακελακια ανθος αραβοσιτου γιωτης βανιλια,αυτη που βραζουμε
2 κουβερτουρες ή 2,5 των 125 γραμ.,αναλογα με το χρωμα που θελουμε να παρει
1 garni αυτο που εχει 2 φακελα
2,5 πακετα μπισκοτα παπαδοπουλου τετραγωνα
και σταγονες σοκολατας ΓΑΛΑΚΤΟΣ

Εκτέλεση
Φτιαχνουμε τις κρεμες βανιλια οπως γραφει η συνταγη στο φακελο ολες μαζι σε μια κατσαρολα,προσοχη να μη κολησει η κρεμα,και κραταμε λιγο στην ακρη,περιπου 2-3 κουπες.
Στη μεγαλη ποσοτητα της κατσαρολας οταν ειναι ετοιμη η κρεμα ριχνουμε τη κουβερτουρα σε κομματακια και ανακατευουμε μεχρι να λιωσει!
Εν τω μεταξυ εχουμε σπασει ακανονιστα τα μπισκοτα, στο πυρεξ που θα χρησιμοποιησουμε.Άλλα ολοκληρα ,άλλα μικρα ,άλλα μεγαλυτερα,δε μας πειραζει,και ριχνουμε τη κρεμα που εχει γινει σοκολατενια πλεον ,στο πυρεξ οπου γινετα ενα μιγμα με τα μπισκοτα!
Τωρα χτυπαμε κ τους 2 φακελους γκαρνι οπως γραφει ο φακελος τους και μολις πηξει προσθετουμε τηνασπρη κρεμα που ειχαμε κρατησει στην ακρη αφου εχει κρυωσει,κ καλυτερα αν εχει πετσα να τη βγαλετε.Εγω βαζω λιγο σελοφαν κ δε πιανει!Ετσι μολις ειναι ετοιμο κ αυτο το μιγμα το ριχνουμε απο πανω και το στρωνουμε ομοιομορφα.Στο τελος ριχνουμε και τις σταγονες ΓΑΛΑΚΤΟς επιμενω γιατί εχει σημασια στη γευση.Βάλτε τη στο ψυγειο κανενα 2ωρο.,και ειναι ετοιμη για καταναλωση.Αν περισεψει την επομενη μερα ειναι πιο νοστιμη.....

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Σπιτική μερέντα της Χριστίνα

Υλικά
125 γρ σοκολάτα κουβερτούρα
1 κουτι ζαχαρούχο
...150 γρ βιτάμ
5 κ.σ. κακάο άγλυκο
1 φλ. αλεσμένα φουντούκια (προαιρετικά)

Λιώνουμε τη κουβερτουρα και το βουτυρο και προσθέτουμε το ζαχαρούχο και το κακαο. Αν βάλουμε και φουντουκια τα προσθετουμε στο τελος και ανακατευουμε με σπάτουλα. Την αφήνουμε να κρυώσει και τη διατηρούμε στο ψυγείο.

Νηστίσιμο κέικ σοκολάτας της Χριστίνας

Συστατικά
3/4 φλ. σπορέλαιο
2 φλ. ζάχαρη
...3,5 φλ. αλεύρι
2 φλ. νερό (θερμοκρασία βρύσης)
3 κ.σ. ξύδι
6 κ.σ. κακάο
1 κ.γ. αλάτι
2 βανίλιες
2 κ.γ. σόδα μαγειρική

Για το γλάσο:

1 φλ. ζάχαρη άχνη
3 κ.σ. κακάο
1 κ.γ. σπορέλαιο
3 κ.σ. νερό

Οδηγίες
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180°.
Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά του κέικ. Ρίχνουμε το μείγμα σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα και το βάζουμε να ψηθεί για 40' περίπου, ή μέχρι να βγαίνει το μαχαίρι μας καθαρό (βυθίζουμε ένα μαχαίρι στο κέικ. Αν όταν βγει έχει πάνω του κολλημένη ζύμη, το κέικ δεν είναι ακόμα έτοιμο).
Ετοιμάστε το γλάσο: ανακατέψτε όλα τα υλικά σε ένα μπολ. Αν σας φαίνεται πολύ πηχτό, προσθέστε λίγο νεράκι ακόμα.
Όταν βγάλετε το κέικ από τη φόρμα του, ρίχτε από πάνω το γλάσο και το κέικ σας είναι έτοιμο!

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΤΣΟΥΡΕΚΙ της Χριστίνας

Υλικά

700 γρ αλεύρι για τσουρεκια
1 κυβος νωπή μαγιά (42 γρ)
200 γρ χλιαρο νερό
120 γρ βουτυρο γαλακτος
180 γρ κρυσταλλικη ζαχαρη
3 αυγά
1 κουτ. γλυκου μαχλέπι
1/2 κουτ. γλυκού κακουλέ

Εκτέλεση

1. Διαλύουμε τη μαγιά σε ένα μπωλ με το χλιαρο νερο και μια κουταλια της σουπας ζάχαρη και 150 γρ από το αλεύρι, μέχρι να έχουμε μια αραιη ζύμη. Ανακατεύουμε με το σύρμα καλά και σκεπάζουμε το μπωλ και το αφήνουμε για μισή ωρα σε ζεστό μέρος χωρίς να το κουνάμε.
2. Σε πολύ χαμηλή φωτιά λιώνουμε το βούτυρο και ρίχνουμε και την υπόλοιπη ζάχαρη ανακατεύοντας μέχρι να διαλυθεί. Χτυπάμε καλά τα αυγά και τα ρίχνουμε μέα στο μείγμα και ανακατεύουμε καλά με το σύρμα πάντα σε χαμηλή φωτιά για 5 λεπτά.
3. Σε μια μεγάλη λεκάνη κοσκινίζουμε καλά το αλεύρι και προσθέτουμε το μείγμα της μαγιάς και το μείγμα του βουτυρου και των αυγών. Προσθέτουμε και τα μυρωδικά και ζυμώνουμε ελαφρα με το χέρι μέχρι να έχουμε μια λεία ζύμη. Ίσως χρειαστεί να πασπαλίσουμε με λίγο αλεύρι ακόμα για να μην κολλάει στο χέρι.
4. Σκεπάζουμε τη λεκάνη και την αφήνουμε για 1 ωρα σε ζεστό μέρος. Αφού φουσκώσει τη χωρίζουμε σε 2 ίσα μέρη ή σε μικρά τσουρεκάκια. Τα βάζουμε στο ταψί (με λαδόκολλα) και τα φήνουμε να ξαναφουσκώσουν για μισή ώρα ξανά.
5. Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 για 45 λεπτά αφού έχουμε αλείψει πρώτα με κρόκο αυγου αραιωμένο με λιγο νερο.

Εχει λίγο μπελά τη πρώτη φορά αλλά μετα είναι πιο εύκολο. Η συνταγή είναι του Παρλιάρου και είναι η πιο πετυχημένη από όλες όσες έχω δοκιμάσει. Εγώ παντως αυτά φτιάχνω και για τις νονές μας!

Christine's SOFT COOKIES

Υλικά

250 γρ βιταμ
150 γρ ζαχαρη
2 βανιλιες
60 γρ μέλι
3 αυγά
1 φλυτζανι του καφέ χυμό πορτοκαλιού
500 γρ φαρινάπ
200 γρ δάκρυ σοκολάτας

Εκτέλεση


Ρίχνουμε στο μιξερ όλα τα υλικά (εκτός από το δάκρυ σοκολάτας) και ανακατεύουμε για 10 λεπτά. Σταματάμε το μιξερ και προσθέτουμε το δάκρυ ανακατεύοντας με ένα κουτάλι ελαφρα έτσι ώστε να πάει σε ολο το μείγμα. Το μείγμα είναι ρευστο σαν αυτό του κέικ. Παίρνουμε με ένα κουτάλι της σούπας δόσεις και τις αφήνουμε πάνω στη λαδόκολλα που έχουμε στρώσει το ταψι. Αφήνουμε λίγη απόσταση μεταξύ τους γιατί φουσκώνουν πολύ. Το σχήμα φαίνεται ακανόνιστο αλλά όταν ψηθούν στρογγυλεύουν. Ψηνουμε στον αερα για 10 λεπτά στους 180 βαθμους.

TIPS...
Αν θέλετε να τα κανετε σοκολατενια, βαζετε στο μειγμα και 3 κουταλιες κακαο.

Γίνονται σαν τα SOFT KINGS, αλλά πολύ πιο "αθώα" εφόσον τα φτιάχνουμε με τα χεράκια μας και ξερουμε τι βάζουμε μέσα. Τα παιδιά θα τα λατρέψουν, και όχι μόνο...

Μουστοκούλουρα - μια συνταγή της Χριστίνας

Υλικά

4 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (1 πακετάκι 500 γρ.)
1 κ.γ. σόδα
1/4 κ.γ. αλάτι
2 κ.γ. κανέλλα
1/2 κ.γ. γαρύφαλο
1/2 κ.γ. μοσχοκάρυδο
1 κ.σ. κακάο (προαιρετικά)
1/2 κούπα αραβοσιτέλαιο
1 κούπα πετιμέζι
2 κ.σ. κονιάκ
2 κ.σ. χυμό λεμονιού (1/2 λεμόνι περίπου)
4 κ.σ. χυμό πορτοκαλιού (1/2 πορτοκάλι περίπου) 

Εκτέλεση


Κοσκινίζουμε όλα τα στερεά υλικά σε μία λεκανίτσα και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι.
Βάζουμε στο μπλέντερ όλα τα υγρά υλικά και χτυπάμε ίσα να ανακατευτούν λιγάκι.
Ρίχνουμε τα υγρά στη λεκάνη με το αλεύρι και ανακατεύουμε με το χέρι σιγά σιγά μέχρι να γίνει μια ζύμη μαλακή και εύπλαστη. Ίσως χρειαστεί να συμπληρώσετε λίγο αλευράκι. Προσοχή μην το παρακάνετε!
Ανάβετε το φούρνο στους 180 με αντιστάσεις πάνω-κάτω για να προθερμαίνεται.
Στρώνετε λαδόχαρτο στο μεγάλο ταψί του φούρνου, παίρνετε από τη ζύμη ένα κομματάκι σε μέγεθος καρυδιού και πλάθετε τα μουστοκούλουρα σε σχήμα σαλιγκαριού. Αφήστε αρκετό κενό ανάμεσα γιατί θα φουσκώσουν!
Όταν προθερμανθεί ο φούρνος βάζετε το ταψί και ψήνετε στη χαμηλή σχάρα για 20 λεπτά.
Αφού ψηθούν τα βγάζετε, τα αφήνετε να κρυώσουν για 5 λεπτά και μετά τα βάζετε σε σακουλάκι, κλείνοντας τα, για να διατηρηθούν μαλακά.

Λίγα μυστικά ακόμα
Όσο περιμένετε να ετοιμαστεί η πρώτη φουρνιά, σκεπάστε τη ζύμη να μην ξεραθεί, γιατί δε θα πλάθεται εύκολα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μαλακό αλεύρι προσθέτοντας όμως για κάθε κούπα 1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ.

Αν τα θέλετε πιό γλυκά μπορείτε να προσθέσετε 1/2 κούπα ζάχαρη. Σε αυτή την περίπτωση κατά την παρασκευή χτυπήστε την καλά με το λάδι μέχρι να διαλυθεί. Η γνώμη μου όμως είναι πως δεν χρειάζεται έξτρα ζάχαρη.

Σε όσους τα έχω προσφέρει δεν μπορούν να πιστέψουν ότι τα έφτιαξα με τα χεράκια μου! Είναι τόσο τέλεια και σε γεύση και σε εμφάνιση! Καλή επιτυχία σε όσους δοκιμάσουν να τα φτιάξουν.

Διαβάστε περισότερο: Μουστοκούλουρα 3 http://www.sintagespareas.gr/sintages/moustokouloura-3.html#ixzz1JCNuA0CL
www.sintagespareas.gr
Είναι συνταγή για μαλακά μουστοκούλουρα που φτιάχνονται με πετιμέζι. Πανεύκολα και πεντανόστιμα.

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΦΟΥΡΝΟΥ ΑΦΡΑΤA ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΠΗ

ΥΛΙΚΑ

1 κιλο κιμα
2 μετρια κρεμμυδια
1 νεροποτηρο γαλα
2 αυγα
1 ματσακι μαιδανο
1 νεροποτηρο τριμμενη φρυγανια
1 ποτηρι κοκκινο ξηρο κρασι
1 κ.σ. ριγανη
1 κ.γ. αλατι
1 κ.γ. μαυρο πιπερι
1 κ.γ. κοκκινο πιπερι (γλυκο)
1 ποτηρι κρασιου ελαιολαδο.


ΕΚΤΕΛΕΣΗ


ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ & ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΙ ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΡΕΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΗΤΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΥΓΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ Η ΦΡΥΓΑΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ Ο ΚΙΜΑΣ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ.

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΛΙΚΕΡ ΦΡΑΟΥΛΑΣ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ

ΥΛΙΚΑ και ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1 ΚΙΛΟ ΦΡΑΟΥΛΕΣ,ΤΙΣ ΠΛΕΝΟΥΜΕ ,ΤΙΣ ΚΟΒΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ & ΤΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΛ Η ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΑΛΑ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΖΑΧΑΡΗ (ΠΕΡΙΠΟΥ 700 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 1 ΚΙΛΟ ΦΡΑΟΥΛΕΣ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΖΑΧΑΡΗ & ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ & ΑΛΛΗ.ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΓΙΑ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΠΟΣΟ ΩΡΙΜΕΣ Η ΑΓΟΥΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ.ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ Η ΖΑΧΑΡΗ.ΜΟΛΙΣ ΟΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΑΝΕΒΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΥΓΡΟΥ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΧΥΜΟ,ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΙΑΚ Η ΒΟΤΚΑ(ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ & ΚΑΘΑΡΟ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ)& ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΓΙΑ 40 ΜΕΡΕΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ. (Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΛΚΟΟΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ.) ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ & ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΘΑ ΤΙΝΑΧΤΕΙ ΟΛΟ ΕΞΩ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ 40 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΛΙΚΕΡΑΚΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.


Νηστίσιμα πασχαλινα κουλούρια της Χριστίνας

Υλικά

1 ποτηρι λαδι
1 ποτηρι χυμο πορτοκαλιου
1 ποτηρι νερο
1 βανιλια
1 κουταλακι σοδα (στον χυμο)
1/2 φακελάκι baking powder
ξύσμα πορτοκαλιου
2 ποτηρια ζαχαρη
αλεύρι για ολες τις χρήσεις (συνήθως παίρνει πάνω από κιλό)

Εκτέλεση





Πολύ απλά ανακατεύουμε ολα τα υλικά μαζί και ρίχνουμε σιγα το αλευρι μέχρι να έχουμε μια ζύμη που να μην μας κολλαει. Ψήνουμε στους 180 για 15 λεπτακια.

Πασχαλινά κουλουράκια της Χριστίνας

Υλικά

2 φλιτζανια ζαχαρη
4 αυγα
250 γρ βουτυρο ή βιταμ
1/2 φλιτζανι γαλα
1/2 φλιτζανι χυμό πορτοκαλιου
ξύσμα πορτοκαλιου 1 κιλο αλευρι
4 κουταλακια γλυκου baking powder
2 βανιλιες
1/2 κουταλακι σοδα

Εκτέλεση

Χτυπάμε το βουτυρο και τη ζαχαρη καλα και προσθετουμε τα αυγα ενα ενα. Προσθετουμε το γαλα με το χυμο και το ξυσμα και συνεχίζουμε με τα υπόλοιπα στερεα. Τελευταίο ρίχνουμε το αλευρι λιγο λιγο μέχρι να γίνει η ζύμη ευπλαστη και να μην κολλαει στα χερια. Φτιάχνουμε ότι σχήμα θελουμε και τα ψήνουμε στους 180 για 15 λεπτα περιπου.

Μους Σοκολάτας με χαλβά και ταχίνι της Μίρκας

Υλικά για 6 μερίδες

300 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
150 γρ. ταχίνι
4 αβγά (χωρισμένοι οι κρόκοι από τα ασπράδια)
3/4 φλιτζάνι του τσαγιού ζάχαρη
ξύσμα από ένα πορτοκάλι
2 κουτ. της σούπας λικέρ πορτοκάλι (grand marnier)
120 γρ. χαλβά με κακάο, τριμμένος με τα δάχτυλα

Εκτέλεση

Κόβετε τη σοκολάτα σε κομματάκια μέσα σε ένα κατσαρολάκι, και τη βάζετε να λιώσει σε μπεν-μαρί.
Χτυπάτε τους κρόκους με τη μισή ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν, και τους ρίχνετε στη λιωμένη σοκολάτα, μαζί με το ξύσμα πορτοκαλιού και το λικέρ.
Προσθέτετε στη σοκολάτα το ταχίνι, και ανακατεύετε μέχρι να γίνουν ένα ενιαίο μίγμα. Αφήνετε το μίγμα να κρυώσει λίγο.
Χτυπάτε τα ασπράδια με το αλάτι σε μαρέγκα. Προσθέτετε την υπόλοιπη ζάχαρη και συνεχίζετε το χτύπημα μέχρι να σφίξει η μαρέγκα.
Προσθέτετε τη μαρέγκα στη σοκολάτα σε δόσεις, ανακατεύοντας απαλά με σπάτουλα, έως ότου ενσωματωθεί στο μίγμα.
Μοιράζετε τη μους σε μπολ, πασπαλίζετε με το τρίμμα του χαλβά και αφήνετε τη μους στο ψυγείο για 3 ώρες, τουλάχιστον, πριν τη σερβίρετε.