Για ενα πυρεξ (το μισο απο το ταψι του φουρνου) θα χρειαστειτε :
4 φακελακια ανθος αραβοσιτου γιωτης βανιλια,αυτη που βραζουμε
2 κουβερτουρες ή 2,5 των 125 γραμ.,αναλογα με το χρωμα που θελουμε να παρει
1 garni αυτο που εχει 2 φακελα
2,5 πακετα μπισκοτα παπαδοπουλου τετραγωνα
και σταγονες σοκολατας ΓΑΛΑΚΤΟΣ
Εκτέλεση
Φτιαχνουμε τις κρεμες βανιλια οπως γραφει η συνταγη στο φακελο ολες μαζι σε μια κατσαρολα,προσοχη να μη κολησει η κρεμα,και κραταμε λιγο στην ακρη,περιπου 2-3 κουπες.
Στη μεγαλη ποσοτητα της κατσαρολας οταν ειναι ετοιμη η κρεμα ριχνουμε τη κουβερτουρα σε κομματακια και ανακατευουμε μεχρι να λιωσει!
Εν τω μεταξυ εχουμε σπασει ακανονιστα τα μπισκοτα, στο πυρεξ που θα χρησιμοποιησουμε.Άλλα ολοκληρα ,άλλα μικρα ,άλλα μεγαλυτερα,δε μας πειραζει,και ριχνουμε τη κρεμα που εχει γινει σοκολατενια πλεον ,στο πυρεξ οπου γινετα ενα μιγμα με τα μπισκοτα!
Τωρα χτυπαμε κ τους 2 φακελους γκαρνι οπως γραφει ο φακελος τους και μολις πηξει προσθετουμε τηνασπρη κρεμα που ειχαμε κρατησει στην ακρη αφου εχει κρυωσει,κ καλυτερα αν εχει πετσα να τη βγαλετε.Εγω βαζω λιγο σελοφαν κ δε πιανει!Ετσι μολις ειναι ετοιμο κ αυτο το μιγμα το ριχνουμε απο πανω και το στρωνουμε ομοιομορφα.Στο τελος ριχνουμε και τις σταγονες ΓΑΛΑΚΤΟς επιμενω γιατί εχει σημασια στη γευση.Βάλτε τη στο ψυγειο κανενα 2ωρο.,και ειναι ετοιμη για καταναλωση.Αν περισεψει την επομενη μερα ειναι πιο νοστιμη.....
4 φακελακια ανθος αραβοσιτου γιωτης βανιλια,αυτη που βραζουμε
2 κουβερτουρες ή 2,5 των 125 γραμ.,αναλογα με το χρωμα που θελουμε να παρει
1 garni αυτο που εχει 2 φακελα
2,5 πακετα μπισκοτα παπαδοπουλου τετραγωνα
και σταγονες σοκολατας ΓΑΛΑΚΤΟΣ
Εκτέλεση
Φτιαχνουμε τις κρεμες βανιλια οπως γραφει η συνταγη στο φακελο ολες μαζι σε μια κατσαρολα,προσοχη να μη κολησει η κρεμα,και κραταμε λιγο στην ακρη,περιπου 2-3 κουπες.
Στη μεγαλη ποσοτητα της κατσαρολας οταν ειναι ετοιμη η κρεμα ριχνουμε τη κουβερτουρα σε κομματακια και ανακατευουμε μεχρι να λιωσει!
Εν τω μεταξυ εχουμε σπασει ακανονιστα τα μπισκοτα, στο πυρεξ που θα χρησιμοποιησουμε.Άλλα ολοκληρα ,άλλα μικρα ,άλλα μεγαλυτερα,δε μας πειραζει,και ριχνουμε τη κρεμα που εχει γινει σοκολατενια πλεον ,στο πυρεξ οπου γινετα ενα μιγμα με τα μπισκοτα!
Τωρα χτυπαμε κ τους 2 φακελους γκαρνι οπως γραφει ο φακελος τους και μολις πηξει προσθετουμε τηνασπρη κρεμα που ειχαμε κρατησει στην ακρη αφου εχει κρυωσει,κ καλυτερα αν εχει πετσα να τη βγαλετε.Εγω βαζω λιγο σελοφαν κ δε πιανει!Ετσι μολις ειναι ετοιμο κ αυτο το μιγμα το ριχνουμε απο πανω και το στρωνουμε ομοιομορφα.Στο τελος ριχνουμε και τις σταγονες ΓΑΛΑΚΤΟς επιμενω γιατί εχει σημασια στη γευση.Βάλτε τη στο ψυγειο κανενα 2ωρο.,και ειναι ετοιμη για καταναλωση.Αν περισεψει την επομενη μερα ειναι πιο νοστιμη.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου