Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΓΛΥΚΟ ΜΩΣΑΙΚΟ της Μίρκας

Υλικά

250γρ βουτυρο
200γρ ζαχαρη αχνη
40γρ κονιακ
50γρ κακαο
250γρ μπισκοτα

Εκτέλεση

Λιωνεις το βουτυρο το παιρνεις απο τη φωτια και προσθετεις αχνη, κακο, κονιακ και ανακατευεις καλα. Προσθετεις τα τριμενα μπισκοτα και ανακατευεις καλα. Το αφηνεις λιγο να κρυωσει. Το κανεις κορμο σε λαδοκολλα και μετα καταψυξη...(αν θες βαζεις καρυδια / καρυδα ή οτι αλλο θες εσυ)!!!!!GOOD LUCK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου