Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

cheesecake της γιορτής από την Ευγενία

Υλικά

2 πακέτα μπισκότα ολικής αλέσεως
1 βιτάμ
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 πακέτο τυρί φιλάδελφια
χυμό 2 λεμονιών
λίγη μαρμελάδα

Εκτέλεση

Λιώνουμε το βιτάμ σε χαμηλή φωτιά. Θριματίζουμε τα μπισκότα και τα στρώνουμε σε τάπερ. Ρίχνουμε από πάνω το λιωμένο βούτυρο. Σστο μίξερ ρίχνουμε το τυρί, μετά το ζαχαρούχο, τον χυμό λεμονιού και στρώνουμε το μείγμα πάνω στα μπισκότα. Το αφήνουμε 1 ώρα στο ψυγείο. Σε ένα ποτήρι βάζουμε 2 κουταλιές μαρμελάδα και λίγο νερό, ανακατέυουμε και το ρίχνουμε πάνω στο γλυκό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου