Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

LIMONCELLO

Υλικά

10 βιολογικά λεμόνια
1 λιτρό βότκα
750 ml νερό
800 gr κρυστ.ζάχαρή
(ποσότητα για 2 μέτρια μπουκάλια)

Εκτέλεση

Αφού ξεφλουδίσουμε τα λεμόνια, (μόνο το κίτρινο μέρος του φλοιού), βάζουμε τις φλούδες σε γυάλινο δοχείο με την βότκα να είναι πολύ καλά κλεισμένο και το αφήνουμε σε σκοτείνο και δροσερό
μέρος για 1 εβδομάδα. Μετά φτιάχνουμε το σιρόπι από ζάχαρη και νερό (το βράζουμε ελάχιστα)
και όταν κρυώσει το ανακατέυουμε με την βότκα και το αφήνουμε άλλες 5 ημέρες. Σουρώνουμε τις φλούδες, έπειτα και είναι έτοιμο για σερβίρισμα :) Μετά το γέυμα βοηθάει στην χώνεψή :)

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Σοκολατενιο Βελουδο από τη Χριστίνα

Υλικά

200 γρ κουβερτουρα
200 γρ βουτυρο
200 γρ ζαχαρη
4 αυγα
1 κουταλια της σούπας αλευρι

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180. Λιώνουμε τη σοκολατα με το βουτυρο και ρίχνουμε το μιγμα σε ενα μπωλ που εχουμε βαλει τη ζαχαρη. Ανακατεύουμε για 2 λεπτά και ρίχνουμε ενα ενα τα αυγα, ανακατεύοντας γρηγορα μετά απο καθε προσθηκη με το σύρμα. Τελος, ρίχνουμε και το αλευρι και ανακατευουμε ελαφρα. Το βαζουμε σε στρόγγυλη φόρμα που εχουμε καλύψει με λαδοκολλα και ψηνουμε για 30 λεπτα ακριβως. Αφήνουμε να κρυώσει και το τσακίζουμε σκέτο ή με παγωτό!

(Η δοσολογία είναι για φόρμα 20 εκατοστών)

KΕΪΚ ΜΕ ΣΟΚΟΠΑΣΤΑ(ΜΕΡΕΝΤΑ) από την 'Ελενα

ΥΛΙΚΑ:
250 γρ. αλεύρι(χρησιμοποιώ αλεύρι που φουσκώνει)
250 γρ. βούτυρο Lurpak σε θερμοκρασία δωματίου(χρησιμοποιώ το απλό ΒΙΤΑΜ) 200 γρ. ζάχαρη
5 αυγά (χωριστά οι κρόκοι από τα ασπράδια)
40 γρ. γάλα
100 γρ. σοκοπάστα
σοκοπάστα για το γλασάρισμα(προαιρετικά)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάμε ελαφρώς το βούτυρο με τα 150 γρ. ζάχαρη και προσθέτουμε του κρόκους έναν-έναν. Προσθέτουμε το αλεύρι, και το γάλα. Ομοιογενοποιούμε και χωρίζουμε το μίγμα σε δύο ίσα μέρη. Στο ένα μέρος προσθέτουμε τα 100 γρ. σοκοπάστας. Χτυπάμε τα ασπράδια με την υπόλοιπη ζάχαρη (50 γρ.) σε μαρέγκα και τη μοιράζουμε στα δύο μίγματα ανακατεύοντας απαλά. Με ένα κουτάλι της σούπας αδειάζουμε το μίγμα εναλλάξ σε μία παραλληλόγραμμη ή στρογγυλή φόρμα του κέικ. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180οC για 45-50 λεπτά.
Χρησιμοποιώ φορμα σιλικόνης βουτυρωμένη ελάχιστα...και το ψηνω λίγο παραπάνω κάνοντας το τρικ με το μαχαίρι για να δώ εάν έχει ψηθει...το αφήνω 10 λεπτά μέσα σε κλειστό φούρνο εφόσον εχει ψηθεί.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
(Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΛΥΚΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ)

Εύκολολ ψωμάκι από την Ευγενία

Υλικά
1 κιλό αλέυρι
2 φακελάκια μαγιά
3 κουτ.γλ.αλάτι
3 κούπες νερό

Εκτέλεση

Κάνουμε λακουβίτσα στο αλέρι, ρίχνουμε την μαγιά, το αλάτι και το νερό και ζυμώνουμε. Αφήνουμε να φουσκώσει η ζύμη σκεπασμένη με μια πετσέτα. Φτιάχνουμε καρβελάκια και τα βάζουμε σε έλαφρώς λαδωμένο ταψι. Ψήνουμε στους 200 βαθμ.

ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΖΥΜΑΡΙΚΑ (ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ) Από την Έλενα

ΥΛΙΚΑ:
1 1/2 ΚΟΥΠΑ ΒΡΑΣΜΕΝΟ ΚΟΠΤΟ ΜΑΚΑΡΟΝΑΚΙ Η ΠΕΝΝΕΣ Η ΦΙΟΓΚΑΚΙΑ
1/2 ΑΓΓΟΥΡΑΚΙ ΡΟΔΕΛΕΣ ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΤΑ 4
1/2 ΝΤΟΜΑΤΑ ΣΕ ΚΥΒΟΥΣ
ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΠΙΠΕΡΙΑ, ΚΙΤΡΙΝΗ... ΚΤΛ.
2 ΦΕΤΕΣ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΒΡΑΣΤΗ
ΚΡΕΜΜΥΔΑΚΙ ΦΡΕΣΚΟ Η ΞΕΡΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ
ΜΥΡΩΔΙΚΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΑΣ(ΜΑΪΔΑΝΟ, ΑΝΗΘΟ...)
ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΛΑΤΙ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

ΑΝΑΚΑΤΕΥΩ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΣΩΣ ΑΠΟ: 2κ.σ (κουταλιες της σούπας) ΑΠΑΧΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ, 2κ.γ (κουταλάκια του γλυκού) ΜΑΓΙOΝΕΖΑ LIGHT, 1κ.γ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ, 1κ.γ κέτσαπ.

Μπιφτέκια λαχανικών από την Ευγενία

Υλικά

2 φλιτζ.αλέυρι
1 πατάτα βρασμένη
5 φρ.κρεμμυδάκια
1/2 φλιτζ αρακά
1 καρότο τριμ.
1 κουτί μπύρα μικρή
αλάτι-πιπέρι


Εκτέλεση

Τσιγαρίζουμε τα κρεμμυδάκια, τον αρακά και το καρότο. Σ'ενα μπωλ βάζουμε το αλέυρι και την μπύρα και ανακατέυουμε να γίνει χυλός. Μέσα ρίχνουμε τα τσιγαρισμένα λαχανικά, την πατάτα λιώμένη, το αλάτι και το πιπέρι. Ανακατευουμε και επειτα πλάθουμε σε μπιφτέκια. Ψήνουμε στο φουρνο.

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

'Ενα σνάκ για τα παιδία από την Ευγενία

Υλικά





ψωμί για τόστ χωρίς κόρα
κέτσαπ
τυρί σε φέτες,
ζαμπόν
ντοματα σε φέτες
πιπεριά πράσινη κομματάκια,
τριμμένο τυρί
3 αυγά
γάλα
 
Εκτέλεση
Σ'ένα βουτυρωμένο ταψί στρώνουμε ψωμί για τόστ χωρίς κόρα. Βάζουμε κέτσαπ, από πάνω τυρί σε φέτες, ζαμπόν,ντοματα σε φέτες,πιπεριά πράσινη κομματάκια, τριμμένο τυρί. Χτυπάμε 3 αυγά με γάλα
και το περιχύνουμε το ταψί. Το ψήνουμε στο φούρνο.