Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Νηστίσιμο κέικ σοκολάτας της Χριστίνας

Συστατικά
3/4 φλ. σπορέλαιο
2 φλ. ζάχαρη
...3,5 φλ. αλεύρι
2 φλ. νερό (θερμοκρασία βρύσης)
3 κ.σ. ξύδι
6 κ.σ. κακάο
1 κ.γ. αλάτι
2 βανίλιες
2 κ.γ. σόδα μαγειρική

Για το γλάσο:

1 φλ. ζάχαρη άχνη
3 κ.σ. κακάο
1 κ.γ. σπορέλαιο
3 κ.σ. νερό

Οδηγίες
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180°.
Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά του κέικ. Ρίχνουμε το μείγμα σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα και το βάζουμε να ψηθεί για 40' περίπου, ή μέχρι να βγαίνει το μαχαίρι μας καθαρό (βυθίζουμε ένα μαχαίρι στο κέικ. Αν όταν βγει έχει πάνω του κολλημένη ζύμη, το κέικ δεν είναι ακόμα έτοιμο).
Ετοιμάστε το γλάσο: ανακατέψτε όλα τα υλικά σε ένα μπολ. Αν σας φαίνεται πολύ πηχτό, προσθέστε λίγο νεράκι ακόμα.
Όταν βγάλετε το κέικ από τη φόρμα του, ρίχτε από πάνω το γλάσο και το κέικ σας είναι έτοιμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου