Δημοφιλείς αναρτήσεις

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Εύκολολ ψωμάκι από την Ευγενία

Υλικά
1 κιλό αλέυρι
2 φακελάκια μαγιά
3 κουτ.γλ.αλάτι
3 κούπες νερό

Εκτέλεση

Κάνουμε λακουβίτσα στο αλέρι, ρίχνουμε την μαγιά, το αλάτι και το νερό και ζυμώνουμε. Αφήνουμε να φουσκώσει η ζύμη σκεπασμένη με μια πετσέτα. Φτιάχνουμε καρβελάκια και τα βάζουμε σε έλαφρώς λαδωμένο ταψι. Ψήνουμε στους 200 βαθμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου